30 januari 2009

Värdelös

Ibland känns det som jag vill ge upp mitt liv.
Stänga in mig själv i ett rum o bara ligga o dö en stund.
Ja sån är jag! Precis så..

Känt mig skitjobbig dom senaste dagarna.
Huvudet bultar och humöret är i botten o skrapar.
Känner mig ledsen o arg (utan anledning)
Plus att jag känner mig grymt trött på att Nicklas går hemma.
Vi går på varandra här hemma.
Och jag tycker jag får göra allt o lite till.

Åh det ska bli så gött att han är borta hela dagen imorrn.
Tacka fan för bortamatcher i bowlingen.
Kommer vara HELT ensam från klockan 7 imorrn bitti till nångång på eftermiddagen.
Dom ska spela match i Flen och Vingåker. Vetifan vart det ligger men jag blir ensam ialf!!!
Och jag vet inte hur lång tid det tar att åka dit heller men antar att det tar ett par timmar eftersom dom spelar först i Flen o sen ska dom vidare till Vingåker.

Så nån som vill leka med mig i morrn eftermiddag?
Förmiddagen vill jag tillbringa helt ensam!!
Annars kanske jag rent av kanske tillbringar hela dagen framför tvn.
Bara jag o mina popcorn! :)

1 kommentar:

sarastankar sa...

hej gumman. du är inte värdelös. men att ha en arbetslös karl hemma kan vara nog så påfrestande. det vet jag. hoppas att han får jobb snart..
kram kram

Bloggintresserade

BloggRegistret.se