9 mars 2009

NU

Skiter jag allvarligt i allt.
Alla lägger ner och går vidare!

Funderar på att göra en ny blogg nån annanstans men det känns lite onödigt!
Kommer skriva ner mina tankar på papper istället, där finns ingen som kan missuppfatta mina ord.

Vill bara skriva en sista gång..

Nummer 1: Jessie, Jag har aldrig gjort dig nått illa. SÅ jag fattar inte varför du skrev som du gjorde i din blogg innan den vart hemlig.

Nummer 2: Till annan människa.. Sluta ljug.

Nummer 3: Sanningarna kommer alltid kommas fram. För många käftar som glappar.

Nummer 4: Kommer jag öppna ny blogg. SÅ får vi väl se vilka som får den adressen. Kommer inte lita på folk. Och kommer nog hållas inom familjen till en början. Sen får vi se framöver om den ges ut till andra!

Nummer 5: Nu tackar jag för den här tiden. Kommentarerna får tala för sig själva o ni får mer än gärna använda den här sidan. För jag lämnar kommentaraderna öppna att skriva i.

6 kommentarer:

Sofi sa...

Då hoppas jag innerligt att jag tillhör den "familjen"? =)
Hörs i veckan!
Puzzzz

Jennie sa...

Japp :)

Anonym sa...

Nej du har aldrig gjort mig någonting frånsett att skita i att svara när jag ringer eller skriver till dig.Det sårar fakiskt ganska mycket då.Men vill du inte ha kontakt med mig så är det upp till dig.Du kan ju ha bytt nummer så att det är därför du inte svarar när jag ringer??Vad vet jag?Men hoppas att du lyckas gå vidare och mår bra i ditt liv.Du vet vart jag finns om du är intresserad.Mvh Jessie

Jennie sa...

Jag har varken fått nån signal på mobilen eller på msn.. Och jag har inte bytt nummer.. Det jag har slutar på 55. Jaja jag mår kanon. Tränar och står i. Hoppas du också mår bra! Ta hand om dig! O hälsa karln..

Anonym sa...

japp det är det jag ringt.men kanske fått en siffra fel eller så.jaja inget att göra åt.jadå vi mår alla tiders här.fått en hund till och grejer.gött att du mår bra efter allt.finns på msn om du är pratsugen nån dag.japp det ska jag göra.Detsamma.Kram jessie

Anonym sa...

Gumman ta inte åt dej vad andra säger de finns alltid folk som förstör för andra hur mycke man än försöker... försök hitta den där lilla "ignoringsknappen" :D
Kram

Bloggintresserade

BloggRegistret.se