17 februari 2009

Ojsan

Nån vart visst arg..
Hehe du har inte en aning om vem jag skriver om..
För det handlar ju inte om dig. Eller det var ju nån annan jag skrev om.. Och varför tar du åt dig? Finns ingen andledning.

Jag har väl rätten att skriva ner hur jag upplever saker o ting. Eller vem tror du att du är? Jag är över 18 och gör precis vad jag vill! Även ifall du kanske anser att det är fel.. Men gissa en sak.. Jag skiter i vad du anser är rätt eller fel.


Vänskapen du skrev om som inte verkade mer värd än hästskit.. Du anar inte hur rätt du har i det! Kattskit är fan mer värd!
Men nog om det.

Gå vidare till Gå.

-------------------------------------------------------------------------------------


Jag har ialf haft en riktigt bra dag.
Nicklas o Jag var på stan en sväng.
Fikade på lilla hem. Sen drog vi upp till AF.
Nicklas handläggare ordnade så han ska börja på svetskurs igen.
Vilket jag tycker ska bli ganska skönt.
Hatar när vi går hemma båda 2. (jag är då fortfarande sjukskriven till oktober ialf)
Känns lite som man tröttar ut varandra.
Jaja.. Älskar honom massor o skulle inte byta ut honom mot nån annan!
Men ibland blir man lite less.

Efter staden o lite skit om kommentarer fram o tillbaka så drog S, jag och svärmor o tog ett steppass. Kändes underbart att bli av me lite aggressioner o tänka på annat ett tag..
Åkte sen hem o duscha och käka. (Spenat med ägg för er som är intresserade.)
Sen vart det att åka ner till bowlinghallen.
Där åkte jag på grym huvudvärk. Kändes bra att komma hem nu..
Gick igenom några kommentarer som folk skrivit på bloggen då jag inte var hemma.
Och bara så alla vet så lånade jag ut mina blogguppgifter till en annan som varit admin ett par timmar.
Ja det var intressant.
Dock så är skrämmande hur olika folk reagerar på vad som skrivs.
Men nog om det..
Kommer nog byta bloggadress imorrn.
Känns som det är alldeles för många idioter som läser den här...
Men jag låter den här vara kvar ett tag för er som vill tjafsa vidare.

Tack för mig! Nu ska jag leka vidare med min "riktiga" pojkvän!!

Tjing tjong

5 kommentarer:

Anonym sa...

JA lilla människa, du har rätt att bli arg, om du nu är så låg att du måste ha det bekräftat. Ärligt talat så skiter jag fullständigt i vad du gör och säger men med tankte på att det är min väninna du smutskastar i bloggen medför ju att man blir förbannad, vilket du säkert också förstår, du skulle säkerligen reagera likadant som jag. Du har dina bitches som står bakom, och hon har mig. Byt blogg du, det är inte så att vi kommer sakna dig direkt, inte sukta efter presbilden heller för den delen.

Annelie sa...

Om du byter bloggadress vill jag gärna ha den.. jag ska inte tjafsa.. jag looovar :) lr faller jag under kategorin idioter? :P

Jennie sa...

Klart du/ni kommer sakna mig.. Ni har hängt här ett tag nu. O ni verkar ha min blogg under bevakning. Så visst kommer jag vara saknad. Det kommer komma en dag då du med blir utnyttjad eller kanske rent av själv öppnar ögonen, jag lovar dig den dagen kommer komma. Och vaddå bekräftat att jag är arg? Man andvänder ju bloggar för att skriva av sig i. Och som sagt så nämner jag inga namn utan det är väl upp till var o en att ta till sig det som skrivs.


Självklart Annelie får du adressen.. Grejar det imorrn :)

Sara sa...

Hehe okej då.. En liten kommentar till. Och den är ju självklart till Dig "anonyma".
För om du snubblade in här. Inte gillade vad du läste och la en kommentar. Borde inte som flesta anomyma nöja sig med det?
Istället så vet du helt plötsligt ALLT om den här situationen, vilka vi är, hur vi ser ut och hur gamla vi är (eller nästan ialf)??
Jag vet inte vilken skola du har gått i men jag har fått lära mig att 1+1 INTE blir 3..
Smutskastning är inte kul. Inte för nån! Men som sagt.. Vi var ju tydligen "överens" om att det skulle sluta. Och det innebar ju ALLT. Jag reagerar inte så här när jag har dåligt samvete kan jag lova. Jag reagerar så här när det skrivs massa skit.
Vänskapen med den här pesonen betyder ju inget för henne så varför ska jag bry mig?
Och gömma sig och vara anonym måste ju betyda att du inte riktigt vet vad du pratar om??

Jennie: Förlåt för att din blogg har blivit ett klotterplank!! Det var ju inte riktigt meningen hehe.
Hör av mig senare idag.
Puss o så // Sara

Jennie sa...

Det är lugnt! Ordnar ny ändå. Låter den här vara uppe ett tag till. Ni har ju uppgifterna till den här så det är ju lugnt!

Tack för mig o välkommen till helvetet

Bloggintresserade

BloggRegistret.se