15 februari 2009

Asgarvar!

Är så glad åt mitt liv!

Asså visst kan jag o Nicklas bli osams som hund o katt.
Men vi har ALDRIG slagits.
Han har aldrig misshandlat mig varken psykiskt eller fysiskt.
Och skulle han nångång ens lyfta handen mot mig skulle jag packa o dra.

Nu vet jag att en människa gärna klankar ner på mitt o Nicklas förhållande o säger att vi enbart är tillsammans av bekvämlighet osv..
Vet du?? Man är inte tillsammans me nån i 6 år för att det är bekvämt.
Var det bekvämlighet jag var ute efter hade jag nog i detta nu levt som singel.
Och pengar? JO då Nicklas är sten rik.. Går på stämpling o så.. Så visst jag är ute efter hans pengar.

Och hur ser ditt egna förhållande ut?
En karl som trycker ner dig, slår dig o tycker du är en fet kossa?
Hmm jag vet inte... Öppna dörren om du ska kasta sten i glashus!

4 kommentarer:

Sofi sa...

Älskar dig gumman! Tack för igår... Pussss

Anonym sa...

Man ska heller inte spela basket me glasflaskor hihi!!

Men nu fjäskas de i kommentarfältet o du vet ju av vem :P
Pussen // Sara "den kalla o bittra" haha

Anonym sa...

Hihi här sitter jag på mitt JOBB o njuter av mina arbetskamrater =)..

Tur att man har rent mjöl i påsen den här gången och kan gå ifrån me ryggen fri!!

Ett avslut var väl kanske att hoppas på för mycket för bittra människor finns de ju gott om o de går ju tydligen inte att låta bli!!! De vet vi ju alla *fniss*

pöss pöss du min som är min vän på riktigt! (utnyttjande har jag blivit trött på) // Sara

(sofi hälsar *ler*)

Jennie sa...

Haha ja mjölet är rent i min påse med.
Asså är man vänner är man väl riktiga vänner? Det är väl inte så att man är vänner på låtsas (kan man tycka)

Och är det nån som är bitter o naiv så vet ju alla vem det är.

Mina riktiga vänner är alla mina vänner.. Jag har inga låtsas kompisar ialf!
Sen kanske man gillar vissa vänner mer än andra men det är fortfarande mina "riktiga" vänner. Älskar er S o S är så glad över att ni finns! Kram

Bloggintresserade

BloggRegistret.se